Aku nak hak aku!

Assalamualaikum dan salam sejahtera wahai kawan2 sekalian..Harini update blogku lg..Hurmmm...Ni kisah mengenai kemarahanku terhadap seorang kawanku..Aku tension la, apalah yang susah sangat nak bagi projektor yang aku mintak belikan dia tu..Dah nak masuk dua bulan dah ni..Habuk pun teda..Aku kurang berkenan la dengan orang yang membagi janji palsu ni..Janji dulu nak bagi sebelum Autoshow, pastu ada masalah lagi..Kunun barang belum sampai la, teda masa mo ambil la, busy la...Hai..Pening kepala hotak aku..Kesabaran aku ada hadnya..Dah orang beri kepercayaan tu, hargaila..Ni tak, asyik bagi alasan and alasan..Bosan dapat kawan camtu...Totally make me hot la..Tapi sori la kawan, aku tau ko balik2 call and message..Bukan aku nda mo angkat and balas...Cuma belum masanya..Aku masih hot ni..Selagi projektor tu belum sampai ditanganku, selagi itula aku akan keep on mad on u..

Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here