PENGENALAN..


Assalamualaikum dan salam satu malaysia..Namaku jaidi jair..Kamu boleh panggil aku jai or jai-d..aku berasal dari kg.pimping, membakut, sabah...Hobi aku surf internet & main game(online game je)..Aku seorang yang agak gila-gila ciket kalau bersama-sama kawan(kawan yang rapat je) ..Aku dan kawan-kawan ada team sendiri actually..Nama team kami adalah 'KITAnI TEAM'..Walaupun nampak macam pelik nama team kami tu, tapi boleh dikatakan banyak juga perkembangan team ni..Ahli-ahli team KITAnI terdiri daripada kawan-kawan rapat jugala..Jango,Black Da Din,Apeace,Zaliho,Cala,Sandri,Remy,Tazz,and i adalah pengasas team ni..Ada juga terdapat ahli-ahli baru yang baru join team kami yang tak seberapa ni..Kebanyakkan ahli baru ni pompuan..Ada yang dikenali rapat dan ada juga yang tak pernah dijumpa secara berdepan..Tapi kami tak kisah dengan kehadiran ahli-ahli baru ni..Yang penting semua dapat bergembira..kalau ada masa check this out la:- http://kitaniteam.blogspot.com..Anyway, salam perkenalan yerr!

Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here