GARA-GARA REVERSE KETA, AKU MASUK MASUK PARIT...KEKEKE... : D

Alahai~ Mengapalah malang nasib aku awal pagi ni...Maybe kepunan KFC kot...Hahaha...Just kidding...Sebelum berlakunya kejadian yang amat memalukan tu, aku dah take breakfast ok!...I'm not sleepy and my eye is in a good condition (padahal mata rabun)... Selepas breakfast aku chow la pi keje...Tak jauh dari rumah, aku teringat pula kuih yang mak aku suruh singgahkan di rumah mak cik aku yang tertinggal di atas meja...Hurmmm...So, apa lagi, aku pusing balik la...Ngam-ngam depan rumah si jangola aku masuk untuk berpusing balik...Tengah-tengah syok nak reverse tu, terasa da keta dalam kedudukan 20 darjah...Aik, mengapa macam pelik ni..Sekali tengok belakang,yarabiii!!! nak masuk parit da sikit...Hehe...Aku sempat lagi menekan brake..."Masih boleh diselamatkan ni", kata aku dalam hati...Last-last, aku masukkanla gear 1 and lepaskan brake...Yeahhhhh!! akhirnya!!! aku berjaya masuk dalam parit...Duh...Lambat la aku tekan minyak time lepas brake tu..Susah aku nak tekan minyak sebab kalau aku lepas ja brake sure terus masuk parit...Handbrake pun ada problem...Huh..Tersadaila aku dalam keudukan 45 darjah...Hehehe...Tak lama selepas tu, penyelamatku datang...Yes!..pakcik aku and sorang pakcik yang tidak dikenali datang untuk membantuku...Pakcik aku suruh aku buka tingkap belakang supaya ia dapat tarik keta aku dengan tangan..Alhamdulillah, dengan usaha pakcik-pakcik and usahaku dalam keta menekan minyak sekuat hati(Bekakai juga tayar kata orang brunei), akhirnya tekeluar juga aku dari parit tu..Fuh, lega...Kelihatan pula kelibat mak aku datang menjenguk selepas aku tekeluar dari parit tu...Ingat nak marah aku, fuh nasib tak...kekekeke...Pastu aku balik rumah and ambik kuih then pi keje...

Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here