Hari-hari yang malang bagiku... :(

Inilah dikatakan "malang tak berbau".. Harini mmg aku tak bercadang mo bawa keta, tp bapa pula suruh guna keta sebab dia mo guna moto..So, mau tak mau terpaksa guna keta la..huh~..Sebelum pi keja, mcm biasala aku hantar dulu adik aku pi skola..Biasanya klu naik keta aku lalu jalan jauh, cuma harini aku lalu jalan shortcut..Tiba di simpang jalan besar yang bertentangan dengan skola, aku tengok kiri dan kanan, kot2 ada kenderaan lain yg melintas..Fuh, ada sebuah keta dari sbelah kananku dalam anggaran laju 40km/j..ok, aku cadang mo jalan terus sbab keta tu masih jauh lg..hehe..Dengan slumber aku kuar dari simpang tnpa menoleh di sbelah kiri..Adikku bising di sbelah mngatakan "ada keta", tp takku hiraukan kerana ku sangka keta yang disebutnya tu adalah keta yang masih jauh di sbelah kananku..progggghhzz!!~ baruku sedar keta yang disebutnya tu dari sebelah kiri..Seorang wanita yangku kenali tgh panic lalu marah2 aku..ku liat body keta nya dah kemik teruk..ku tgk pla body ketaku hnya kemik cket ja..walhal keta model kancil juga dua2..Cuma keta nya model bru perodua and aku pnya jenis lama..So, dia call husbandnya yang kurang penyabar and stupid actually tu supaya dpt berunding dengan aku..Almaklumlakan, org yang berjawatan besar dari PPD ni mmg besar kepala cket, tapi takla seperti dia ni..dahla bodoh smbong, kurang penyabar, tak boleh dibantah, ala, semua yg burukla psl dia ni..pui! ko ingat aku heran..Walaupun aku ni cuma kerani sekolah and antara org bwhan, aku ni ada perasaan juga..klu lah ada 100 lg pegawai mcm dia, sure hancur kerajaan...stupid bold head!! hahahahaha..so, my father handle the problem..entahla klu dengan bapa aku dia berani ke tak tinggi suara..mo lebam biji mata buatla..tak aman ko di kg ni, cayala ko bodoh!

Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here